Regulamentul campaniei „Anteprenorii locali fac cadouri pentru oamenii speciali”
Publicat de: Centrul Comercial Aushopping
acum 3 ani
26-02-2021
09:00:00
În galerie
SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1. Campanie “Anteprenorii locali fac cadouri pentru oamenii speciali” („Campania”), este oraganizat de CEETRUS Romania S.R.L., cu sediul social in Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr 48, etaj 14, sector 1, București, Romania, număr de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/14883/2007, cod unic de înregistrare RO22217990, denumita in cele ce urmeaza („Organizatorul”),
1.2. Campania se va derula cu respectarea prevederilor prezentului regulament (“Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți participanții. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament, inclusiv prin prelungirea perioadei Campaniei pe parcursul derulării acestuia, urmând ca aceste modificări să își producă efectele numai după ce acesta le-a comunicat participanților. Modificările vor fi comunicate participanților prin publicarea acestora pe site-urile:
https://aushopping.ro/aushopping-timisoara-sagului
https://centrulcomercialauchan.ro/auchan-timisoara-nord
https://aushopping.ro/aushopping-pitesti-gavana
https://centrulcomercialauchan.ro/auchan-pitesti-bradu
1.3. Orice modificare adusă prezentului Regulament va face obiectul unui act adiţional. Atât Regulamentul, cât şi eventualele acte adiţionale prin care va fi modificat vor fi disponibile în mod gratuit oricărei persoane interesate şi se vor găsi la sediul Centrului Comercial Auchan Timisoara Nord, Centrul Comercial Aushopping Timisoara Sagului, Centrul Comercial Auchan Bradu, Centrul Comercial Aushopping Gavana, putând fi obţinute ca urmare a transmiterii unei solicitări scrise datate şi semnate sau în format electronic prin accesarea:
https://aushopping.ro/aushopping-timisoara-sagului
https://centrulcomercialauchan.ro/auchan-timisoara-nord
https://aushopping.ro/aushopping-pitesti-gavana
https://centrulcomercialauchan.ro/auchan-pitesti-bradu
1.4. Nicio modificare nu poate produce efecte retroactive şi toţi participanţii înregistraţi până la momentul modificării vor beneficia de drepturile deja obţinute. Orice astfel de modificare adusă, inclusiv prelungirea sau reducerea duratei Campaniei, va fi supusă procedurii de autentificare de către un notar public şi va face parte integrantă din Regulament.
1.5. Campaniei se va desfăşura prin intermediul agenției de publicitate Touch Communications S.R.L., persoană juridică română cu sediul în Bucuresti, str. Siriului nr. 22-26, sector 1, Bucuresti înregistrată la Registrul Comertului sub nr. J40/6196/2015, având cod unic de înregistrare RO34551632. („Agentia”),
SECŢIUNEA 2. DURATA CAMPANIEI ŞI ARIA DE DESFĂŞURARE
2.1. Campania este organizată si se desfasoara pe teritoriul României, în perioada: 26-28 Februarie – 5-7 Martie 2021 în conformitate cu prevederile prezentului Regulament, în centrele comerciale, la adresele de mai jos:
· Centrul Comercial Auchan Bradu - DN 65 B, Nr F4 Comuna Bradu, Sat, Geamăna;
· Centrul Comercial Aushopping Gavana - Strada Constantin Dobrogeanu Gherea 1, Pitești;
· Centrul Comercial Auchan Timisoara Nord - Str. Calea Aradului Nr.56A;
· Centrul Comercial Aushopping Timisoara Sagului - Calea Șagului nr. 223.
Programul campaniei va fi comunicat pe site-urile locatiilor mentionate in sectiunea 1, art 1.2. sau pe paginile de Facebook ale locatiilor de mai sus;
2.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica data de terminare a prezentei Campanii. Orice modificare va fi comunicata prin act aditional la prezentul Regulament si va intra in vigoare de la data publicarii acestuia pe site-urile mentinate in sectiunea 1, art. 1.2. Dupa data incheierii Campaniei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate si nu isi mai asuma nicio obligatie in legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce la concluzia actualitatii sau continuarii Campaniei.
2.3. Orice inscriere inainte de data de incepere, sau dupa data de incheiere, a Campaniei nu va fi luata in considerare, cu excepția cazului în care se va decide modificarea duratei de derulare a campaniei conform prevederilor art. 2.2. de mai sus.
SECŢIUNEA 3. DREPT DE PARTICIPARE
3.1. La aceasta campanie pot participa doar persoane fizice, cu vârsta de minimum 18 ani împliniţi până la data începerii Campaniei conform duratei de desfasurare mentionate in sectiunea 2, art. 2.1., cetăţeni romani, cu domiciliul sau reședința în România, care se afla in locatiile mentionate in sectiunea 2, art. 2.1., si care acceptă condiţiile prezentului Regulament.
3.2. Nu pot participa la aceasta Campanie angajati ai Organizatorului, ai Agenției, ai Biroului Individual Notarial Probatio, sotii, sotiile si rudele de gradul intai (parinti, copii) ale angajatilor companiilor anterior mentionate, persoanele juridice, indiferent de natura acestora sau persoanele fizice autorizate (PFA).
3.3. În cazul în care câştigătorul premiului este o persoană lipsită de capacitate de exerciţiu, aceasta este îndreptăţită să intre în posesia premiului numai prin intermediul tutorelui, incluzând semnarea de către tutore a unei declaraţii, dacă este cazul, potrivit legii, prin care Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea premiului respectiv, precum şi de plată oricăror daune sau pretenţii de orice natură, legate de premiul şi de participarea persoanei respective la această campanie.
SECŢIUNEA 4. MECANISMUL PARTICIPĂRII LA CAMPANIEI
4.1. Pentru a participa la Campanie si pentru a avea o inscriere valabila la Campanie, participantii care indeplinesc conditiile de participare, mentionate in Sectiunea 3 - „DREPTUL DE PARTICIPARE” din prezentul Regulament Oficial, trebuie sa respecte urmatorul mecanism:
1. sa fie prezent intr-unul dintre centrele mentionate mai sus, in sectiunea 2, art 2.1.
2. sa faca cumparaturi in valoare de minimum 30 de lei, de la unul dintre magazinele prezente in centrul in care este aflat participantul, in afara hipermarket-ului Auchan;
3. sa se prezinte la stand-ul dedicat premierii si sa prezinte bonul si datele cu caracter personal, persoanelor care se ocupa de inscrierea acestora, pe platforma organizatorului;
- înscrierea se realizează prin completarea formularului cu următoarele date: numele, prenumele, email, suma achizitiei, magazinul din care s-a facut achizitia;
4. daca inscrierea s-a finalizat cu succes, atunci participantul primeste garantat un obiect de decor/de uz personal din partea Organizatorului;
4.2. Dacă sunt identificate persoane care au influențat, fraudat sau care au facilitat înscrierea la Campanie, Organizatorul are dreptul de a lua măsurile legale pe care le consideră necesare cu privire la respectivele persoane, pe baza dovezilor existente.
4.3. Doar participantii care indeplinesc conditiile de la articolul 3.1 de mai sus vor fi luati in considerare pentru acordarea premiilor acestei Campanii.
4.4. Înscrierea la aceasta Campanie nu impune plata unei taxe.
4.5. În cadrul Campaniei, un participant poate participa de maximum 1 dată/activare.
4.6. In cazul in care participantul doreste sa faca inscrierea singur, pe device-ul lui, acesta va suporta costurile pentru internet. Daca acesta prezinta dovada inscrierii cu succes (o captura de ecran), in timpul duratei de desfasurare a Campaniei, acesta primeste garantat un obiect de decor/de uz personal din partea Organizatorului. Bonul fiscal trebuie sa respecte conditiile mentionate mai sus si sa fie dintr-o data in care se desfasoara Campania.
SECŢIUNEA 5. PREMIILE OFERITE ÎN CAMPANIE
5.1. In cadrul Campaniei se vor acorda pe baza inscrierii pe formular, urmatoarele premii, aferente fiecarei locatii:
Premiile aferente fiecarei locatii sunt detaliat mai jos:
Data de desfasurare | Locatii | Număr produse + valoare individuala + TVA inclusa | Valoarea totala/locatie lei (CU T.V.A. inclusă) |
26-28 Februarie | Centrul Comercial Auchan Bradu | 150 buc (32 lei + TVA) | 4800 lei + TVA |
26-28 Februarie | Centrul Comercial Aushopping Gavna | 150 buc (32 lei + TVA) | 4800 lei + TVA |
26-28 Februarie | Centrul Comercial Auchan Timisoara Nord | 150 buc (44,8 lei + TVA) | 6720 lei + TVA |
26-28 Februarie | Centrul Comercial Aushopping Timisoara Sagului | 150 buc ( 39,95 lei + TVA) | 5992,5 lei + TVA |
05-07 Martie | Centrul Comercial Auchan Bradu | 150 buc ( 39,95 lei + TVA | 5992,5 lei + TVA |
05-07 Martie | Centrul Comercial Aushopping Gavna | 150 buc ( 39,95 lei + TVA | 5992,5 lei + TVA |
05-07 Martie | Centrul Comercial Auchan Timisoara Nord | 150 buc ( 39,95 lei + TVA | 5992,5 lei + TVA |
05-07 Martie | Centrul Comercial Aushopping Timisoara Sagului | 150 buc (44,8 lei + TVA) | 6720 lei + TVA |
Valoarea totala a premiilor din Campanie este de: 47.010 lei + TVA inclusa.
5.2 Participantilor la Campanie le sunt impuse cheltuieli indirecte pentru participarea la Campanie (vezi sectiunea 4), dar pentru ridicarea premiului castigat, nu este perceputa nicio cheltuiala directa.
5.3. Castigatorii vor primi câte un singur premiu/zi dintre cele menționate mai sus, și le vor ridica personal din Centrul Comercial din care au facut achzitiile.
5.4. Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei campanii nu au posibilitatea de a pretinde schimbarea acestora cu alte bunuri si/sau servicii sau sa solicite contravaloarea in bani a premiului castigat.
SECŢIUNEA 6. ACORDAREA PREMIILOR
6.1. Premiile vor fi acordate pe baza inscrierii in formular, a bonului fiscal achizitionat de la unul dintre centrele detaliate in sectiunea 2, art 2.1., in valoare de minimum 30 lei bonul fiscal, de la unul dintre comerciantii de pe galerie, in afara hipermarket-ului Auchan.
6.2. Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun participant ori se inscriu mai putini participanti decat numarul premiilor, atunci premiile campaniei ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
6.3. Premiile se acorda si se pun in posesie doar in cadrul acestei campanii, doar pe teritoriul Romaniei.
6.4. Un participant are dreptul de a castiga cel mult un premiu/activare in cadrul campaniei.
6.5. In cazul in care un participant la campanie nu doreste sa isi ofere datele cu caracter personal, acesta nu va fi obligat sub nicio forma sa le ofere, dar nici nu va primi vreun premiu, in cazul in care se face o astfel de solicitare.
6.6. In cazul in care un participant ofera date personale false, care nu sunt compatibile cu cartea lui de identitate, Organizatorul nu poate avea control direct asupra acestor date si nu are dreptul sa ii cera participantului cartea sa de identitate.
6.7. Prin participarea la campanie, Participantii accepta si se obliga sa respecte termenii si condiile prezentului Regulament.
6.8. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
- Eventualele dispute legate de drepturile asupra inscrierilor realizate pe formular, de pe care s-au înregistrat participanţii la campania organizata, in cazul in care acesta va dori sa fie stersa/e din baza de date;
- Erori în datele furnizate de către câştigători sau lipsa de acurateţe a datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorilor, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanţilor. Ca atare aceştia nu au nici un fel de obligaţie în cazul furnizării de către participanţi a unor date eronate, incomplete sau incorecte;
- Erori cauzate de folosirea incorectă a computerului personal de către participant (întreruperea sursei electrice a computerului, erori date de sistemul de operare instalat pe computer, erori date de virusarea sistemului de operare al computerului, erori date de folosirea cu rea voinţă a tehnologiei de către participant în scopul de a manipula rezultatele campaniei);
- Eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participanti in legatura cu participarea lor la aceasta campanie (cum ar fi costului deplasarii pentru ridicarea premiului etc.);
- Imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului sau de a beneficia de premiul respectiv, din motive ce nu depind de Organizator.
6.9. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte in cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament. Din momentul primirii premiului de catre castigator, Organizatorul este eliberat de orice obligatie fata de Participantul castigator.
6.10. In cazul in care Organizatorul constata ca un castigator nu a indeplinit si / sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului castigator.
6.11. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate in aceasta campanie. Producatorul fiecarui obiect oferit ca premiu in cadrul acestei campanii va remedia orice defect in termenii si conditiile stipulate in contract, daca este cazul, sau in conformitate cu termenii si conditiile acestora.
6.12. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
SECŢIUNEA 7. TAXE ŞI IMPOZITE
7.1. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate câstigatorilor în conformitate cu legislatia în vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, în legatura cu premiul sau cu intrarea in posesie a acestuia, fiind în sarcina exclusiva a câstigatorului. Taxele premilor vor fi achitate prin imputernicit si anume Touch Communications.
7.2. Organizatorul Campaniei nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare/fiscale legate de premiul oferit, acestea fiind în sarcina persoanei câstigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform prevederilor cuprinse în Titlul IV – Impozitul pe venit din Codul Fiscal din 2015, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru veniturile în bani obtinute din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul se obliga sa-l calculeze, retina si vireze conform legislatiei aplicabile.
SECȚIUNEA 8. REGULAMENTUL CAMPANIEI
8.1. Regulamentul Campaniei, precum si eventualele sale acte aditionale modificatoare este disponibil gratuit oricarui solicitant pe intreaga durata a campaniei, in oricare dintre urmatoarele modalitati:
- Pe site-ul official al Centrului Comercial Aushopping Timisoara Sagului https://aushopping.ro/aushopping-timisoara-sagului
- Pe site-ul official al Centrului Comercial Aucchan Timisoara Nord https://centrulcomercialauchan.ro/auchan-timisoara-nord
- Pe site-ul official al Centrului Comercial Aushopping Pitesti Gavana https://aushopping.ro/aushopping-pitesti-gavana
- Pe site-ul official al Centrului Comercial Auchan Pitesti Bradu https://centrulcomercialauchan.ro/auchan-pitesti-bradu
- prin cerere scrisa semnata si datata adresata catre Ceetrus România S.R.L., bd. Iancu de Hunedoara, nr. 48, sector 1, Bucuresti, cod postal 011745.
8.2. Participarea la acesta campanie implica obligativitatea respectarii tuturor prevederilor prezentului Regulament.
8.3. Prin participarea la acesta campanie, participantii declara ca au luat la cunostinta, inteleg, respecta si se conformează tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament pe care le accepta ca atare.
8.4. Participarea la aceasta campanie presupune cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament.
8.5. Participantii care au pierdut calitatea de potentiali castigatori sau de castigatori, nu au dreptul sa solicite prin niciun alt mijloc atribuirea de premii.
8.6. Eventualele contestatii vor fi luate in considerare pe perioada campaniei si pana la data de 15.03.2021. Orice contestatii facute sau sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare. Contestatiile pot fi trimise in scris catre sediul agentiei - Bucuresti, Sector 1, Str. Siriului, nr. 22-26, sau pe email la adresa promotii@touchcommunications.ro.
8.7. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECŢIUNEA 9. LITIGII
Eventualele litigii apărute între Organizator și participanții la prezenta campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
SECŢIUNEA 10. PRELUCRAREA ŞI PROTECŢIA DATELOR PERSONALE
10.1. Prin prezentul Regulament, Organizatorul si societatile implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte prevederile:
• REGULAMENTULUI (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, in continuare „GDPR”);
• Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002;
• Legii 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare;
• Codului Civil roman, precum si a tuturor actelor normative in vigoare care se aplica derularii acestei campanii.
10.2. Prin înscrierea in Campanie, Participanții sunt de acord cu toate prevederile Regulamentului si se obliga sa le respecte ca atare, intelegand pe deplin toate efectele acestora. Drept urmare, pentru a caștiga un premiu, participantii accepta ca, pentru indeplinirea de catre Organizator a obligatiilor impuse de art. 42, alin. (2) din Ordonanta de Guvern nr. 99/2000, numele, prenumele, email, suma achizitiei, magazinul din care s-a facut achizitia, acestora si premiul castigat conditiile mentionate mai sus in prezentul Regulament. Aceste informatii vor fi mentinute atata vreme cat este necesar pentru ca participantii sa formuleze contestatii, in conditiile art. 8.7 de mai sus, insa nu mai mult de data de 15.03.2021.
10.3. Prin inscrierea si participarea in acesta capmanie, persoana care este desemnata si validata ca si castigatoare a unui premiu a carui valoare depaseste suma de 600 lei (suma prag prevazuta la art. 110 alin. 4 litera a) din Codul Fiscal din 2015) are la cunostinta faptul ca trebuie sa prezinte Organizatorului informatii corecte si reale referitoare la numele si prenumele sau, cat si CNP-ul (codul numeric personal), intocmai cum apar acestea in actul de identitate. Prezentarea acestor informatii este imperativa pentru ca Organizatorul sa poata respecta obligatiile impuse de Codul Fiscal, si anume calcularea, retinerea si plata impozitului pe venitul din premii obtinut de castigator. Ca atare, Organizatorul va retine, pentru scopul mentionat anterior, cat si pentru evidentele sale contabile, datele transmise (nume, prenume si CNP) pe o durata care nu va depasi termenele impuse de legislatia in vigoare, respectiv 10 ani de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite.
10.4. Operatorul datelor personale (denumit in continuare „Operatorul”) enumerate la punctele 10.3. si 10.4. de mai sus este Organizatorul Campaniei, CEETRUS ROMANIA S.R.L..
Operatorul colecteaza si prelucreaza aceste date prin intermediul imputernicitului sau (denumit in continuare „Imputernicit”), TOUCH COMMUNICATIONS S.R.L.
10.5. Scopul colectarii si prelucrarii datelor personale mentionate la punctele 10.3. si 10.4., daca este cazul, de mai sus il reprezinta: desfasurarea campaniei, desemnarea si validarea castigatorilor, atribuirea premiului, solutionarea eventualelor reclamatii referitoare la derularea campaniei, formulate conform prevederilor din prezentul Regulament, indeplinirea de catre Organizator si Imputernictul sau a obligatiilor fiscale si financiar – contabile prevazute de legislatia in vigoare, precum si publicarea listelor castigatorilor.
10.6. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate astfel:
- Datele furnizate de Câștigători în vederea validării premiilor sunt prelucrate în temeiul executării unui contract (acceptarea termenilor și condițiilor Regulamentului Campaniei echivalează cu semnarea unui contract);
- CNP-ul și alte date ale câștigătorilor care sunt prelucrate in vederea efectuării formalităților necesare pentru reținerea la sursa si plata impozitelor aferente câștigului sunt prelucrate în temeiul obligațiilor legale aplicabile, potrivit Codului fiscal;
- Publicarea listei câștigătorilor este efectuată în temeiul obligației legale a Organizatorului de a publica astfel de liste, potrivit legislației privind organizarea de promoții și concursuri/loterii publicitare;
- Datele rezultate din efectuarea de verificări privind validarea înscrierii participanților sunt prelucrate în temeiul interesului legitim al Operatorului pentru a organiza si desfășura Campania;
- Păstrarea datelor ulterior încheierii Campaniei și înmânării premiilor reprezintă o prelucrare în temeiul interesului legitim al Operatorului, pentru a putea dovedi desfășurarea Campaniei și acordarea premiilor, precum si in temeiul obligațiilor legale aferente legislației financiar - contabile ce impune păstrarea documentelor contabile pentru o anumită perioadă;
10.7. In afara de Operator, prin Imputernicit, nu exista nici o alta categorie de destinatari ai datelor cu caracter personal colectate in virtutea prezentei Campanii.
10.8. De asemenea, in virtutea art. 13, alin. (2) din GDPR, participantii sunt informati ca:
a) Datele personale ale câștigătorilor colectate in virtutea prezentei Campanii sunt stocate de catre Operator pentru o perioada care nu va depasi prevederile impuse de legislatia in domeniu, lunadu-se ca reper maxim termenul general de prescriptie de 3 ani (art. 2.517 Cod Civil), iar in cazul datelor necesare pentru evidentele contabile, 10 ani de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite potrivit legislatiei contabile in vigoare;
b) Beneficiaza de dreptul de a solicita Operatorului: accesul la datele cu caracter personal, rectificarea sau stergerea acestora, restrictionarea prelucrarii, dreptul de a va opune prelucrarii, precum si dreptul de a solicita portabilitatea datelor, toate aceste drepturi fiind explicate, pe scurt, mai jos;
c) Beneficiaza de dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul, atunci când prelucrarea a fost făcută în baza consimțământului acestuia, fara ca acest fapt sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia, cu respectarea principiilor de proporționalitate și subsidiaritate, conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal;
d) Furnizarea de date cu carater personal efectuata in virtutea prezentei campanii reprezinta o obligatie contractuala (contractul, in acest caz, fiind reprezentat de relatia dintre Organizator si participant ca urmare a inscrierii voluntare a acestei campanii), participantul fiind obligat sa furnizeze datele personale intocmai pentru a putea participa la campanie, dar si o obligatie legala, Organizatorul fiind obligat sa solicite date personale pentru a respecta obligatiile impuse de legislatie in vigoare (cum ar fi, dar fara a se limita la Codul Fiscal din 2015, Legea contabilitatii nr. 82/1991, O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata). In cazul nerespectarii acestor obligatii contractuale si legale, persoanele doritoare nu se vor putea inscrie la campanie, iar odata inscrise, nu vor putea fi incluse in tragerea la sorti si nu vor putea beneficia de premiile puse in joc, de asemenea, Organizatorul va spus sanctiunilor contraventionale si/sau penale;
e) Au dreptul sa depuna plangere in fata Autoritatii Nationale Pentru Supravegherea si Protectia Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.S.C.P.) accesând site-ul web www.dataprotection.ro .
10.9. Mai jos sunt descrise, pe scurt, drepturile pe care GDPR le confera participanților:
A. (1) Dreptul de acces la date: orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Obtinerea confirmarii se face in baza unei cereri scrise, datate si semnate, adresate Operatorului, trimise la adresa acestuia mentionata la Sectiunea 1 din Regulamentul Oficial.
In cazul in care datele personale ale persoanei vizate sunt prelucrate de catre Operator, persoana vizata are acces la urmatoarele informatii:
(a) scopurile prelucrării;
(b) categoriile de date cu caracter personal vizate;
(c) destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele cu caracter personal le-au fost sau urmează să le fie divulgate, în special destinatari din țări terțe sau organizații internaționale;
(d) acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă;
(e) existența dreptului de a solicita operatorului rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal ori restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată sau a dreptului de a se opune prelucrării;
(f) dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere;
(g) în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile privind sursa acestora;
(h) existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, menționat la articolul 22 alineatele (1) și (4) din GDPR, precum și, cel puțin în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.
(2) În cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate către o țară terță sau o organizație internațională, persoana vizată are dreptul să fie informată cu privire la garanțiile adecvate în temeiul articolului 46 din GDPR referitoare la transfer.
(3) Operatorul va furniza o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării, la cerere. Daca solicitati mai multe copii ale datelor dumneavoastra personale, Operatorul va poate solicita o taxa rezonabila pentru costurile administrative.
(4) Dreptul de a obține o copie menționată la alineatul (3) din GDPR nu aduce atingere drepturilor și libertăților altora. – art. 15 GDPR
B. Dreptul la rectificare: participantii pot obtine din partea Operatorului, corectarea, datelor cu caracter personal in cazul in care acestea sunt inexacte. – art. 16 GDPR
C. Dreptul la stergerea datelor ("dreptul de a fi uitat"): dreptul de a solicita Operatorului stergerea datelor cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; retragerea consimtamantului si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; opunerea prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale. – art. 17 GDPR
D. Dreptul la restrictionarea prelucrarii: participantii pot obtine restrictionarea prelucrarii in cazul in care (i) contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru perioada de care Operatorul are nevoie de a verifica corectitutdinea; (ii) prelucrarea este nelegala, iar persoana se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea; (iii) in cazul in care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar participantul le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; (iv) in cazul in care participantul are obiectii legate de prelucare, pentru intervalul de timp in care Operatorul verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei respective. – art. 18 GDPR
E. Obligatia de notificare privind rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal sau restrictionarea prelucrarii: Organizatorul comunica fiecarui destinatar caruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice rectificare sau stergere a datelor sau restrictionare a prelucrarii, daca acest lucru se dovedeste a fi posibil si daca nu presupune eforturi disproportionate. – art. 19 GDPR
F. Dreptul la portabilitatea datelor: in cazul in care pe parcursul derularii campaniei si a efectelor acesteia Organizatorul se schimba, persoana vizata are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc si pe care le-a transmis Organizatorului initial. Datele trebuie primite intr-un mod structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si are dreptul de a transmite aceste date noului Organizator, fara obstacole din partea Organizatorului initial. – art. 20 GDPR
G. Dreptul de opozitie: in orice moment, persoana vizata are dreptul de a se opune, din motive legate de situatia speciala in care se afla, prelucrarii datelor care o privesc, atunci cand prelucrarea nu se bazeaza pe consimtamantul participantului, ci pe interesele legitime ale Operatorului. Intr-un astfel de caz, Operatorul nu va mai prelucra datele cu caracter personal, cu exceptia cazului in care acesta demonstreaza ca are in continuare motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor participantului sau in cazul in care scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
Daca obiectați la prelucrare, vă rugăm să specificați dacă doriți, de asemenea, ca datele dumneavoastră personale să fie șterse, în caz contrar noi doar le vom restricționa. 10.11. Toate drepturile enumerate mai sus se exercita prin transmiterea unei cereri scrise, datate si semnate, la sediul Organizatorului, mentionat in preambul, cat si la adresa de e-mail dpo_romania@ceetrus.com .
10.10. Orice persoana vizata are dreptul sa inainteze plangeri catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (cu sediul in Bucuresti, sector 1, Bdul. Gral Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod postal 010336, www.dataprotection.ro), in cazul in care drepturile enumerate mai sus i-au fost incalcate sau a suferit vreun prejudiciu ca urmare a prelucrarii ilicite a datelor cu caracter personal.
SECŢIUNEA 11. ÎNCETAREA CAMPANIEI
11.1. Prezenta campanie poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora/caz fortuit conform legislatiei in vigoare sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea campaniei sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.
11.2. Daca o situatie de forta majora/caz fortuit, inclusiv imposibilitatea Organizatorului sau a Agentiei din motive independente de vointa lor, împiedica sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea campaniei, Organizatorul si/sau Agentia vor fi exonerati de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art. 1.351 din Codul Civil. Organizatorul, daca invoca forta majora/cazul fortuit, este obligat sa comunice participantilor campaniei, în termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.
SECŢIUNEA 12. CLAUZE DIVERSE
12.1. Dreptul de proprietate asupra cadoului aparţine în exclusivitate câştigătorului care îndeplineşte condiţiile impuse de Regulament. Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:
- Înregistrările trimise în afara perioadei campaniei menționate mai sus;
- Înscrierile care nu conțin toate informațiile obligatorii;
- Imposibilitatea unui câștigător de a beneficia de cadou din motive ce nu țin de Organizator;
- Pierderea bonului fiscal/bonurilor fiscale de catre castigator.
12.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica și monitoriza modul în care se desfășoară înscrierile la campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă înscrierile respective vor fi anulate.
12.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a exclude definitiv orice persoană participantă la campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al campaniei.
12.4. Organizatorul este îndreptățit sa ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei campanii. Orice intenție de influențare a rezultatelor campaniei va avea ca rezultat eliminarea de la campanie.
12.5. Organizatorul este absolvit de orice răspundere pentru toate prejudiciile suferite de către câștigător și/sau de către persoanele care îl reprezintă legal în legătură cu premiul câștigat.
Organizator,
CEETRUS Romania S.R.L ,
prin Touch Communications S.R.L.
ACTUL ADITIONAL 1 LA REGULAMENTUL CAMPANIEI
„Anteprenorii locali fac cadouri pentru oamenii speciali”
Regulamentul oficial al concursului „Anteprenorii locali fac cadouri pentru oamenii speciali” (numită în cele ce urmează „Campania”) autentificat sub nr. 56/24.02.2021 de Biroul Individual Notarial PROBATIO din Bucuresti (numit în cele ce urmează „Regulamentul”) se modifica dupa cum urmeaza:
SECŢIUNEA 5. PREMIILE OFERITE ÎN CAMPANIE
5.1. In cadrul Campaniei se vor acorda pe baza inscrierii pe formular, urmatoarele premii, aferente fiecarei locatii:
Premiile aferente fiecarei locatii sunt detaliat mai jos:
Data de desfasurare | Locatii si detaliere premii | Număr produse + valoare individuala + TVA inclusa | Valoarea totala/locatie lei (CU T.V.A. inclusă) |
26-28 Februarie | Centrul Comercial Auchan Bradu – martisoare pictate manual | 150 buc (32 lei + TVA) | 4800 lei + TVA |
26-28 Februarie | Centrul Comercial Aushopping Gavna – martisoare pictate manual | 150 buc (32 lei + TVA) | 4800 lei + TVA |
26-28 Februarie | Centrul Comercial Auchan Timisoara Nord – obiecte de decor | 150 buc (44,8 lei + TVA) | 6720 lei + TVA |
26-28 Februarie | Centrul Comercial Aushopping Timisoara Sagului – accesorii pentru femei | 150 buc ( 39,95 lei + TVA) | 5992,5 lei + TVA |
05-07 Martie | Centrul Comercial Auchan Bradu – ornament cu flori | 150 buc ( 39,95 lei + TVA | 5992,5 lei + TVA |
05-07 Martie | Centrul Comercial Aushopping Gavna – ornament cu flori | 150 buc ( 39,95 lei + TVA | 5992,5 lei + TVA |
05-07 Martie | Centrul Comercial Auchan Timisoara Nord –accesorii pentru femei | 150 buc ( 39,95 lei + TVA | 5992,5 lei + TVA |
05-07 Martie | Centrul Comercial Aushopping Timisoara Sagului – obiecte de decor | 150 buc (44,8 lei + TVA) | 6720 lei + TVA |
Valoarea totala a premiilor din Campanie este de: 47.010 lei + TVA inclusa.
5.2 Participantilor la Campanie le sunt impuse cheltuieli indirecte pentru participarea la Campanie (vezi sectiunea 4), dar pentru ridicarea premiului castigat, nu este perceputa nicio cheltuiala directa.
5.3. Castigatorii vor primi câte un singur premiu/zi dintre cele menționate mai sus, și le vor ridica personal din Centrul Comercial din care au facut achzitiile.
5.4. Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei campanii nu au posibilitatea de a pretinde schimbarea acestora cu alte bunuri si/sau servicii sau sa solicite contravaloarea in bani a premiului castigat.
SECŢIUNEA 10. PRELUCRAREA ŞI PROTECŢIA DATELOR PERSONALE
10.1. Prin prezentul Regulament, Organizatorul si societatile implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte prevederile:
• REGULAMENTULUI (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, in continuare „GDPR”);
• Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002;
• Legii 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare;
• Codului Civil roman, precum si a tuturor actelor normative in vigoare care se aplica derularii acestei campanii.
10.2. Prin înscrierea in Campanie, Participanții sunt de acord cu toate prevederile Regulamentului si se obliga sa le respecte ca atare, intelegand pe deplin toate efectele acestora. Drept urmare, pentru a caștiga un premiu, participantii accepta ca, pentru indeplinirea de catre Organizator a obligatiilor impuse de art. 42, alin. (2) din Ordonanta de Guvern nr. 99/2000, numele, prenumele, email, suma achizitiei, magazinul din care s-a facut achizitia, acestora si premiul castigat conditiile mentionate mai sus in prezentul Regulament. Aceste informatii vor fi mentinute atata vreme cat este necesar pentru ca participantii sa formuleze contestatii, in conditiile art. 8.7 de mai sus, insa nu mai mult de data de 15.03.2021.
10.3. Operatorul datelor personale (denumit in continuare „Operatorul”) enumerate la punctele 10.2. de mai sus este Organizatorul Campaniei, CEETRUS ROMANIA S.R.L..
Operatorul colecteaza si prelucreaza aceste date prin intermediul imputernicitului sau (denumit in continuare „Imputernicit”), TOUCH COMMUNICATIONS S.R.L.
10.4. Scopul colectarii si prelucrarii datelor personale mentionate la punctele 10.2., de mai sus il reprezinta: desfasurarea campaniei, desemnarea si validarea castigatorilor, atribuirea premiului, solutionarea eventualelor reclamatii referitoare la derularea campaniei, formulate conform prevederilor din prezentul Regulament, indeplinirea de catre Organizator si Imputernictul sau a obligatiilor fiscale si financiar – contabile prevazute de legislatia in vigoare, precum si pentru un sondaj despre camapania prezenta.
10.5. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate astfel:
- Datele furnizate de Câștigători în vederea validării premiilor sunt prelucrate în temeiul executării unui contract (acceptarea termenilor și condițiilor Regulamentului Campaniei echivalează cu semnarea unui contract);
- Datele rezultate din efectuarea de verificări privind validarea înscrierii participanților sunt prelucrate în temeiul interesului legitim al Operatorului pentru a organiza si desfășura Campania;
- Păstrarea datelor ulterior încheierii Campaniei și înmânării premiilor reprezintă o prelucrare în temeiul interesului legitim al Operatorului, pentru a putea dovedi desfășurarea Campaniei și acordarea premiilor, precum si in temeiul obligațiilor legale aferente legislației financiar - contabile ce impune păstrarea documentelor contabile pentru o anumită perioadă;
- Realizarea unor sondaje de opinie prin formulare trimise pe mail, pentru obtinerea unor opinii pe baza campaniei desfasurate in prezentul regulament;
10.6. In afara de Operator, prin Imputernicit, nu exista nici o alta categorie de destinatari ai datelor cu caracter personal colectate in virtutea prezentei Campanii.
10.7. De asemenea, in virtutea art. 13, alin. (2) din GDPR, participantii sunt informati ca:
a) Datele personale ale câștigătorilor colectate in virtutea prezentei Campanii sunt stocate de catre Operator pentru o perioada care nu va depasi prevederile impuse de legislatia in domeniu, lunadu-se ca reper maxim termenul general de prescriptie de 3 ani (art. 2.517 Cod Civil), iar in cazul datelor necesare pentru evidentele contabile, 10 ani de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite potrivit legislatiei contabile in vigoare;
b) Beneficiaza de dreptul de a solicita Operatorului: accesul la datele cu caracter personal, rectificarea sau stergerea acestora, restrictionarea prelucrarii, dreptul de a va opune prelucrarii, precum si dreptul de a solicita portabilitatea datelor, toate aceste drepturi fiind explicate, pe scurt, mai jos;
c) Beneficiaza de dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul, atunci când prelucrarea a fost făcută în baza consimțământului acestuia, fara ca acest fapt sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia, cu respectarea principiilor de proporționalitate și subsidiaritate, conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal;
d) Furnizarea de date cu carater personal efectuata in virtutea prezentei campanii reprezinta o obligatie contractuala (contractul, in acest caz, fiind reprezentat de relatia dintre Organizator si participant ca urmare a inscrierii voluntare a acestei campanii), participantul fiind obligat sa furnizeze datele personale intocmai pentru a putea participa la campanie, dar si o obligatie legala, Organizatorul fiind obligat sa solicite date personale pentru a respecta obligatiile impuse de legislatie in vigoare (cum ar fi, dar fara a se limita la Codul Fiscal din 2015, Legea contabilitatii nr. 82/1991, O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata). In cazul nerespectarii acestor obligatii contractuale si legale, persoanele doritoare nu se vor putea inscrie la campanie, iar odata inscrise, nu vor putea fi incluse in tragerea la sorti si nu vor putea beneficia de premiile puse in joc, de asemenea, Organizatorul va spus sanctiunilor contraventionale si/sau penale;
e) Au dreptul sa depuna plangere in fata Autoritatii Nationale Pentru Supravegherea si Protectia Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.S.C.P.) accesând site-ul web www.dataprotection.ro .
10.8. Mai jos sunt descrise, pe scurt, drepturile pe care GDPR le confera participanților:
A. (1) Dreptul de acces la date: orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Obtinerea confirmarii se face in baza unei cereri scrise, datate si semnate, adresate Operatorului, trimise la adresa acestuia mentionata la Sectiunea 1 din Regulamentul Oficial.
In cazul in care datele personale ale persoanei vizate sunt prelucrate de catre Operator, persoana vizata are acces la urmatoarele informatii:
(a) scopurile prelucrării;
(b) categoriile de date cu caracter personal vizate;
(c) destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele cu caracter personal le-au fost sau urmează să le fie divulgate, în special destinatari din țări terțe sau organizații internaționale;
(d) acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă;
(e) existența dreptului de a solicita operatorului rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal ori restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată sau a dreptului de a se opune prelucrării;
(f) dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere;
(g) în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile privind sursa acestora;
(h) existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, menționat la articolul 22 alineatele (1) și (4) din GDPR, precum și, cel puțin în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.
(2) În cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate către o țară terță sau o organizație internațională, persoana vizată are dreptul să fie informată cu privire la garanțiile adecvate în temeiul articolului 46 din GDPR referitoare la transfer.
(3) Operatorul va furniza o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării, la cerere. Daca solicitati mai multe copii ale datelor dumneavoastra personale, Operatorul va poate solicita o taxa rezonabila pentru costurile administrative.
(4) Dreptul de a obține o copie menționată la alineatul (3) din GDPR nu aduce atingere drepturilor și libertăților altora. – art. 15 GDPR
B. Dreptul la rectificare: participantii pot obtine din partea Operatorului, corectarea, datelor cu caracter personal in cazul in care acestea sunt inexacte. – art. 16 GDPR
C. Dreptul la stergerea datelor ("dreptul de a fi uitat"): dreptul de a solicita Operatorului stergerea datelor cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; retragerea consimtamantului si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; opunerea prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale. – art. 17 GDPR
D. Dreptul la restrictionarea prelucrarii: participantii pot obtine restrictionarea prelucrarii in cazul in care (i) contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru perioada de care Operatorul are nevoie de a verifica corectitutdinea; (ii) prelucrarea este nelegala, iar persoana se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea; (iii) in cazul in care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar participantul le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; (iv) in cazul in care participantul are obiectii legate de prelucare, pentru intervalul de timp in care Operatorul verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei respective. – art. 18 GDPR
E. Obligatia de notificare privind rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal sau restrictionarea prelucrarii: Organizatorul comunica fiecarui destinatar caruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice rectificare sau stergere a datelor sau restrictionare a prelucrarii, daca acest lucru se dovedeste a fi posibil si daca nu presupune eforturi disproportionate. – art. 19 GDPR
F. Dreptul la portabilitatea datelor: in cazul in care pe parcursul derularii campaniei si a efectelor acesteia Organizatorul se schimba, persoana vizata are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc si pe care le-a transmis Organizatorului initial. Datele trebuie primite intr-un mod structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si are dreptul de a transmite aceste date noului Organizator, fara obstacole din partea Organizatorului initial. – art. 20 GDPR
G. Dreptul de opozitie: in orice moment, persoana vizata are dreptul de a se opune, din motive legate de situatia speciala in care se afla, prelucrarii datelor care o privesc, atunci cand prelucrarea nu se bazeaza pe consimtamantul participantului, ci pe interesele legitime ale Operatorului. Intr-un astfel de caz, Operatorul nu va mai prelucra datele cu caracter personal, cu exceptia cazului in care acesta demonstreaza ca are in continuare motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor participantului sau in cazul in care scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
Daca obiectați la prelucrare, vă rugăm să specificați dacă doriți, de asemenea, ca datele dumneavoastră personale să fie șterse, în caz contrar noi doar le vom restricționa. 10.11. Toate drepturile enumerate mai sus se exercita prin transmiterea unei cereri scrise, datate si semnate, la sediul Organizatorului, mentionat in preambul, cat si la adresa de e-mail dpo_romania@ceetrus.com .
10.9. Orice persoana vizata are dreptul sa inainteze plangeri catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (cu sediul in Bucuresti, sector 1, Bdul. Gral Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod postal 010336, www.dataprotection.ro), in cazul in care drepturile enumerate mai sus i-au fost incalcate sau a suferit vreun prejudiciu ca urmare a prelucrarii ilicite a datelor cu caracter personal.
CEETRUS ROMÂNIA S.R.L. (ORGANIZATORUL)
Prin:
S.C. TOUCH COMMUNICATIONS S.R.L. (AGENTIE)
Prin Ioana Diana Lixandru